21 januari 2015

Mijn leven in 20 vragen

Ik vind het zelf altijd heel leuk om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Dus het leek me wel leuk om een persoonlijke tag in te vullen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een tag heb ingevuld, en het is de mijn leven in 20 vragen tag geworden.

Wat is je lievelingskleur?
Roze, overduidelijk. Wie wel eens mijn kamer heeft gezien weet dat wel haha. Vooral babyroze vind ik heel mooi. Maar Babyblauw komt ook wel heel dicht in de buurt.

Wat is je favoriete nummer?
 Dat is al jaren nummer 8. De reden? Ehmm volgens mij omdat ik mij augustus(de maand waarin ik jarig ben) de achtste maand is.

Wat is je droom carrière?
Ik ben nu bezig met de opleiding onderwijsassistent en daarna wil ik doorgaan naar de Pabo. En dan  het liefst voor de kleuters of groep 3.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Dat is een hele goeie. Ik heb eigenlijk niet echt een bepaalde plaats waar ik graag wil wonen. Ik denk wel dat ik graag in de stad wil gaan wonen.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met de auto vind ik het makkelijkst. Toch vind ik het af en toe best lekker om met de bus of trein te reizen. Lekker muziekje op en een beetje blogs lezen.

Image and video hosting by TinyPic

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen natuurlijk. Ook kijk ik graag series en films. En ik blog niet alleen zelf ik volg ook redelijk wat blogs en youtubers. En dan kom ik eigenlijk tijd te kort op een dag.

Wat zijn je favoriete kleding winkels?
Echt een favoriete winkel heb ik niet. Ik slaag wel vaak bij de H&M, Only en Vero Moda.

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik ben al naar een aantal concerten geweest, en er staan er ook nog een aantal op de planning. Dus op zich heb ik al best wel veel van mijn lijstje kunnen halen. Toch zou ik nog wel heel erg graag naar Beyoncé gaan. De vorige keer was ik helaas net te laat ,dus ik hoop de volgende keer.

Wat is je favoriete thee smaak?
Ik drink niet zo heel vaak thee. Maar als ik thee drink is het eigenlijk altijd aardbei of bosbessen. Dus dat zijn mijn favoriete smaken.

Verzamel je iets?
Vroeger spaarde ik echt alles wat je je maar kon bedenken haha. Gelukkig is dat wel iets afgenomen ,maar ik heb wel altijd een tik. Als ik iets leuk vind, bijvoorbeeld oorbellen, dan kan ik het niet bij één paar laten maar koop ik altijd gelijk 3 paar. En dat heb ik met heel veel. En als ik dan iets heel veel heb laat ik het meestal in een hoek liggen. Dat heb ik onder andere met films, notitieboekjes en oorbellen. En natuurlijk nagellak.

Je slaapt niet zonder.....
Ik kan echt niet slapen zonder dekbed. Zelfs al is het 40 graden op mijn kamer. Ik moet echt altijd een deken over me heen hebben.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er mee doen?
Als eerste zou ik er een macbook van kopen. Die wil ik al zolang. Daarna zou ik denk ik gaan kijken voor een leuke auto en als laatste zou ik er veel van gaan reizen. Ik wil heel graag veel van de wereld zien.

Wat is je favoriete make-up merk?
Ik denk dat dat toch wel de budgetmerken Catrice en Essence zijn. Ik vind de prijs/kwaliteit bijna altijd heel goed en als ik tussen mijn make-up kijk zijn dat ook de meest voorkomende merken.

Image and video hosting by TinyPic

Wat is je favoriete seizoen?
Dat vind ik eigenlijk nog best wel een lastige. Alle seizoenen hebben iets waarvan ik denk ,ja dat is het. Maar als ik echt moest kiezen denk ik toch dat het de lente word. Iedereen wordt dan gelijk een stuk vrolijker en het weer wordt een stuk beter :)

Slaap je met de deur open of dicht?
Altijd dicht. Anders kan ik echt niet slapen. 

Wat eet je het liefst?
Dat is denk ik toch wel patat. Alhoewel ik pizza bij de pizzeria ook wel heel erg lekker vind.

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik volgde al heel wat blogs en het leek me leuk om ook een eigen blog te hebben, dat is volgens mij het standaard antwoord wat iedereen geeft haha.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee op dit moment niet. Ik had vroeger wel een abonnement op de Girlz! en Hitkrant. Bladen zoals Grazia en Linda vind ik wel heel erg leuk. Die zouden mijn voorkeur hebben als ik een abonnement zou nemen.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Slapen.

Wat is je favoriete parfum?
Ik draag eigenlijk nooit parfum. Ik ruik eigenlijk helemaal niets , ja heel raar, I know, weet ook niet hoe het kan haha. Dus een favoriete parfum heb ik niet.

Dit waren de 20 vragen alweer. Vinden jullie het leuk om op deze manier wat meer over mij te weten te komen? Laat het dan eventjes weten ,dan kan ik zoiets vaker doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten