23 juli 2014

Essence Wave Goddess

Ik ging van de week naar de Kruidvat om te kijken naar het Catrice schap. Er gaan natuurlijk heel wat producten uit vanaf Augustus en ik wilde eventjes kijken of er al 50% was. En dat was ook zo ,maar de nieuwe collectie van Essence lag ook in het schap. De Wave Goddess collectie, ik had er al foto's van gezien en was er wel benieuwd naar geworden. Helaas waren er al een paar dingen weg zoals de Beach spray maar ik heb toch nog twee leuke lakken kunnen scoren.

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb van deze twee lakken een ombre effect gemaakt, maar omdat ik dat niet een heel artikel waardig vond heb ik beide lakken ook nog eventjes voor jullie op een nagelwiel geswatchet. Het zijn de lakken 04 Crush on blue (de donkerblauwe) en 03 Have a break (lichtblauw/turquoise)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Zo ziet het ombre effect eruit, alleen komen de kleuren zo een stuk minder goed over helaas. Beide lakken hebben een hele lichte shimmer in zich alleen is dat op je nagels bijna niet meer te zien.
Een leuk detail aan de flesjes is dat er op alle flesjes een rubberen ringentje zit met een tekst erop.

Image and video hosting by TinyPic
Deze foto is in het zonlicht gemaakt en daar zie je vooral de shimmer heel goed.

Image and video hosting by TinyPic

Ik vind vooral de donkerblauwe kleur echt heel erg mooi en die is dan ook duidelijk mijn favoriet. Al vind ik wel dat die het minst past in een zomercollectie omdat het toch een redelijk donkere kleur is.

De Wave Goddess collectie is maar tijdelijk te koop, dus als je nog wat wilt scoren moet je snel zijn.
De lakken kosten €1,89 per stuk en er zit 10 ml in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten