30 juli 2014

Saran wrap nailart

Een nail art die zo makkelijk is dat iedereen hem kan maken? Alleen maar tools nodig die iedereen wel in huis heeft? Dat wil iedereen wel denk ik. De saran wrap nail art is er zo een ,je hebt er alleen maar huishoudfolie voor nodig. Dit is echt een nail art die al heel lang op mijn lijstje stond om een keer te maken, net zoals vele andere nail arts.

Image and video hosting by TinyPic
Dit is het uiteindelijk resultaat geworden. Ik ben er nog niet 100% tevreden over maar voor de eerste keer vond ik hem nog wel redelijk gelukt. Ik ga jullie stap voor stap laten zien hoe ik dit heb gemaakt.Om te beginnen kies je twee kleuren uit. En de lichtste kleur breng je eerst dekkend aan. Dan moet je je nagellak heel goed laten drogen. Ik heb gekozen voor een mintgroene kleur.

Image and video hosting by TinyPic







Je moet er nu voor zorgen dat je al een paar kleine stukjes huishoudfolie naast je hebt liggen want je moet nu snel werken. Als de nagellak goed droog is breng je één laagje van je tweede kleur aan, Als dat nog nat is moet je gelijk met je folie aan de slag gaan.

Image and video hosting by TinyPic




















Je maakt er een klein propje van. Je dept zachtjes over de nagellak en zo haal je de bovenste laag van de nagellak er een beetje vanaf.

Image and video hosting by TinyPic
En dan krijg je dit effect. Je kan zelf natuurlijk kijken wat voor verhouding je wilt. Bij mijn pink heb ik heel veel gedept en bij mijn ringvinger juist wat minder. Ik vind het zelf het mooiste effect op mijn pink.
En als je wilt kan je nog een glitter lak erover aanbrengen ,zoals ik heb gedaan op de eerste foto, maar je kan het natuurlijk ook zo laten.

Image and video hosting by TinyPic
En dan natuurlijk nog eventjes de lakken op een rij die ik heb gebruikt.
- Essie - Mint candy apple
- Essie - Lovie dovie
- La femme beauty - daar staat helaas geen nummer of naam meer op

Ik wil deze nail art zeker nog een keer proberen met andere kleuren, die wat dichter bij elkaar liggen. En dan hoop ik dat het wat beter lukt. Hebben jullie al eens de Saran wrap nail art geprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten