16 juli 2014

Models own Pink veneer

Deze lak hebben jullie al een aantal keer voorbij zien komen de afgelopen tijd ,maar ik vond het nu wel tijd om er een heel artikel aan te wijden. Ik heb het natuurlijk over Pink veneer van Models own. Je had deze lak al een keer bij de Hema lakken en bij de Collistar top coat kunnen zien.

Image and video hosting by TinyPic
Deze lak had ik al een tijdje in mijn stash staan zonder dat ik er verder naar om had gekeken, totdat ik swatches zag en dacht oh ja die heb ik ook nog, dat komt ervan als je veel lakken heb haha. Het is een speciale lak met een hyper gel effect. Ik heb zelf nog nooit gel lak geprobeerd maar dit is toch een leuke manier om een beetje het effect ervan te krijgen. De lak lakt echt heel makkelijk en is met twee laagjes al helemaal dekkend, en dat met zo'n lichte kleur. Ook is de droogtijd echt ontzettend snel. En als laatste de glans, op de foto's heb ik dus nog geen top coat aangebracht.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Het is echt een geweldig mooie lichtroze lak, zo één heb ik nog niet in mijn stash staan en het is dan ook een hele mooie toevoeging aan mijn stash.
Misschien dat ik nog wel eens voor andere lakken uit deze serie ga kijken, want ik ben fan

Models own is onder andere te koop op www.prettypolish.nl voor €6,95 en dan krijg je 14 ml inhoud.

1 opmerking: