9 juli 2014

Summer dots nail art

Vandaag heb ik echt een zomerse nail art voor jullie die ook nog eens super makkelijk is om na te maken. Het enige dat je nodig heb is een dottingtool of een saté prikker. Je hebt er zes verschillende kleuren voor nodig. Vijf voor de stipjes en één als basis. Als je wit te opvallend of te tipe-ex achtig vindt kan je het natuurlijk altijd een eigen kleur kiezen bijvoorbeeld een lichtroze kleur.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ik denk dat het verder niet echt heel veel uitleg nodig heeft. Het moeilijkst is denk ik om de stipjes even groot te krijgen. De enige tip die ik daar voor kan geven is bij elk stipje dat je zet eerst je dottingtool in je nagellak dopen en daarna eerst één stipje op een papiertje zetten. Zo worden de stipjes ook niet te groot op je nagels.

Image and video hosting by TinyPic
En het uiteindelijke resultat

Misschien een beetje een kort artikel ,maar meer kan ik er helaas niet over vertellen en ik wilden hem toch graag aan jullie laten zien. Ik heb natuurlijk nog wel een foto + namen van de lakken die ik heb gebruikt

Image and video hosting by TinyPic

Van links naar rechts
- White
- Orange
- Yolizul (helaas is van beide lakken de naam onleesbaar geworden)
- Orly Skinny dip
- China glaze Neon & on & on

Wat vinden jullie van deze nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten