17 januari 2015

Essence Hidden stories

Hidden stories is de nieuwste limited edition van essence. Vanaf begin januari ligt die in de winkels. Dat is al een paar weken ,maar ik wil jullie toch graag 4 van de 5 lakken laten zien. Hidden stories is een leuke pastel limited edition.

Image and video hosting by TinyPic

Ik stond voor een bijna onaangeraakt display. Ik heb uiteindelijk niet alle lakken meegenomen omdat de vijfde lak een witte lak was en daar heb ik er ondertussen al genoeg van. Alle lakken hebben een andere finish. Zo heeft, van links naar rechts op de bovenste foto, 02 Echanted by hint of mint een frosted finish. 03 Mauve-llouis fairy een sparkling finish, 04Where did I park my unicorn? een metallic finish en 05 Rose in wonderland een iced finish. De mintgroene en de roze hebben eigenlijk beide een frosted finish, ook wel liquid sand genoemd. Die twee zijn ook gelijk mijn favoriete van de serie. De tweede lak is een mauve kleur met roze en een heel klein beetje blauwe glitters erdoor. Ook deze is erg mooi, alleen is die wel wat anders dan de rest van de collectie. En als laatste de blauwe, ik ben helemaal niet van de metallic lakken en ook deze is dus niet helemaal mijn smaak. Toch valt de metallic finish bijna niet op. De blauwe kleur vind ik wel heel mooi.
Alle kleuren hebben twee laagjes en dekken ook allemaal goed.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hier kan je de frosted finish en de metallic glans goed zien.

Normaal maak ik nooit swatches op een nagelwiel. Helaas kon het eventjes niet anders. Ik wilde heel graag deze collectie zo snel mogelijk online omdat die maar tijdelijk te koop is. Ik had weinig tijd om ze op mijn nagels te swatchen en ik had net een leuke nail art gemaakt, die hopelijk snel online komt.

De lakken dekken allemaal heel goed, en ook de droogtijd is snel. Vooral van Enchanted by hint of mint en Rose in wonderland. Dat zijn ook mijn favorieten zoals ik al eerder zei. De houdbaarheid van de lakken kan ik dus helaas niet zeggen ,maar voor €1,99 per stuk zijn het zeker leuke lakken.
Het is een limited edition dus als je ze ook wilt scoren moet je snel zijn.

Wat vinden jullie van de Hidden stories collectie van essence?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten