14 januari 2015

Winter nail art

Ondanks dat er geen sneeuw meer ligt in Nederland wil ik jullie toch een hele leuke winterse nail art laten zien. Het is tenslotte nog wel winter.

Ik heb helaas geen stap voor stap foto's voor jullie ,maar ik ga proberen alles zo goed mogelijk te beschrijven

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Stap 1: Lak eerst je nagels in het wit, of de lichtste kleur van je ombre kleuren. Dan dekt de volgende laag beter en gaat het dus veel makkelijker
Stap 2: Ik heb gekozen om drie kleuren als ombre te gebruiken. Van heel licht naar heel donker. De drie kleuren heb ik op een sponsje gedaan en daarna op mijn nagels gesponst.
Stap 3: Daarover heb ik van OPI een glitter lak aangebracht
Stap 4:Met een witte striper of een dun kwastje ga je sterretjes tekenen. Je begint met een plusje en daarover een kruisje, heel simpel eigenlijk. Het hangt er een beetje vanaf hoe lang je nagels zijn, ik heb voor twee sterretjes gekozen.
Stap 5: Als laatste heb ik met een dottingtool een paar kleine stipjes gezet, om het geheel een beetje op te vullen

Image and video hosting by TinyPic
En dit zijn de producten die ik heb gebruikt
- Maybelline mini colorama 96 Party blue
- OPI No room for the blues
- Miss sporty 314
- OPI Last friday night
- Lovely me 402

Wat vinden jullie van deze nailart?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten