24 januari 2015

Water challenge

Ik had het artikel per ongeluk verkeerd ingepland, daardoor is die vandaag wat later, sorry. Maar hij is er wel gewoon :)

Zoals jullie misschien al wel hebben gelezen ,ben ik op dit moment een water challenge aan het houden. Ik mag een maand lang alleen maar water drinken. Het is één van de doelen die op mijn 101 doelenlijst staat en ik dacht laat ik daar het jaar maar gelijk goed mee beginnen. Het leek mij wel leuk om eventjes een korte update te geven over hoe het gaat, hou ik het nog steeds vol?

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben begonnen op 5 januari en dat betekend dat ik al 20 dagen water drink. Normaal gesproken leefden ik echt op red bull en cola dus deze challenge is voor mij best wel zwaar. Ik heb dan ook echt heel vaak het idee, oh lekker red bull drinken ,maar dat mag niet. Zo heb ik ook nog steeds cola en red bull op mijn kamer staan wat het niet echt makkelijker maakt haha. Gelukkig hou ik het nog steeds vol. Tot nu toe valt het me nog best wel mee eigenlijk, alhoewel ik er soms wel moeite mee heb. Ik heb vaak dat ik standaard bij iets, zoals een film, cola drink. Dan is het af en toe best lastig. Maar dat is meer een gewoonte die ik had. Normaal drink ik echt nooit sinaasappelsap, en nu had ik daar van de week zo ontzettend veel zin in haha. Echt heel apart maar wel grappig.

Ik merk wel dat ik het nu iets moeilijker ga vinden, normaal dronk ik twee blikjes red bull en een paar glazen cola op een dag. Maar gelukkig is het nog maar 11 dagen en dat moet zeker weten lukken. 5 februari om één minuut over twaalf ga ik gelijk een blikje red bull open maken als beloning haha.

Het leek me leuk om jullie zo af en toe in een kort artikeltje te laten weten hoe het met mijn doelen gaat. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden want dat doe ik dat vaker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten