4 februari 2015

Blue chevron nail art

Sorry dat er afgelopen week geen artikel online is gekomen, ik heb het de laatste weken best wel druk met school, einde van de periode en alles moet worden ingeleverd. Ik denk dat dit het enige artikel is dat deze week online komt. Daarna ga ik er weer proberen een normaal ritme te krijgen en twee keer per week te bloggen.

Image and video hosting by TinyPic

Zoals ik een tijdje geleden al had gezegd zou er een nail art online komen. Eindelijk is die er, de chevron nail art! De nail art is op zich niet zo heel erg moeilijk ,maar je moet er wel de tijd voor nemen. Het is een precies werkje en je moet niet te lang wachten.

Image and video hosting by TinyPic
Als eerste heb ik mijn nagels compleet wit gelakt. Daarna heb ik heel veel kleine strookjes geknipt van striping tape. Het knippen is nog niet zo lastig ,maar het op je vingers plakken wel. Je moet er voor zorgen dat de punt precies in het midden van je nagels zit. Ik het gekozen om vier verschillende vakken te maken maar als jij kortere nagels heb dan kan je er natuurlijk ook voor kiezen om maar drie kleuren te gebruiken.

Image and video hosting by TinyPic
Dan ga je de vakjes inkleuren. Ik heb voor de foto even alle vakjes tegelijk ingekleurd. Dat werkt niet optimaal. Als je dan het tape eraf gaan halen ga je de nagellak ook meetrekken en dat wil je natuurlijk niet. Het is het makkelijkst en het best om één kleur te gebruiken en dan gelijk dat stukje weg te halen. Dus je begint bij de nagelriemen, dat kleur je in. Dan ga je het tweede gedeelte inkleuren en als je dat heb gedaan haal je de tape tussen die twee kleuren weg. Dan is de lak nog niet goed droog en kan je het makkelijk verwijderen.

Image and video hosting by TinyPic
Als laatste nog een laagje top coat erover en dan is dit het uiteindelijke resultaat. Ik vind het een hele leuke nail art geworden en heb er veel complimentjes op gehad. Je kan natuurlijk alle kleuren gebruiken die je wil. Ik wil zelf graag nog zoiets maken met veel verschillende felle kleuren.

Image and video hosting by TinyPic
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt
- P.S een witte lak van de primark (echt een aanrader, is maar €1,50 en dekt heel goed)
- Hema nummer 442
- Opi no room for the blues
- H&M blue my mind
- Miss sporty nummer 314

Wat vinden jullie van deze nail art?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten