11 februari 2015

Waar wil ik naartoe reizen

Het is nu een beetje een periode dat je alvast gaat kijken waar je naartoe wilt op vakantie, en dat is ook wat ik heb gedaan. We zijn er alleen nog niet helemaal uit ,maar dat komt vast snel goed. Als ik dan naar vakanties aan het kijken ben kan ik het niet laten om naar 'droom' vakanties te kijken. Waar ik al zo lang naar toe wil ,maar gewoon veel te ver weg is en veel te duur. Maar dromen mag altijd dus bij deze mijn vier landen buiten de EU waar ik heel graag naartoe wil.




Image and video hosting by TinyPic
Bron Weheartit

Amerika
Amerika staat echt ver bovenaan mijn lijstje. Het lijkt me zo leuk om daar een keer naartoe te gaan. Alleen al om te zien hoe ze daar leven, het is zo anders dan in Nederland. En natuurlijk ook het shoppen. Zoveel merken die in Nederland niet te verkrijgen zijn of hartstikke duur zijn daar budget proof. New York staat denk ik wel bovenaan ,maar ik zou ook heel graag veel meer van Amerika zien dan alleen New York. Bijvoorbeeld Miami of Los angeles.

Japan
Dan echt iets totaal anders, Japan. En dan eigenlijk voor Tokyo. Dat is echt een wereldstad waar ik heel graag naartoe wil.Ik heb al zo veel verschillende vlogs en foto's gezien van Tokyo dat ik er echt heel graag naartoe wil. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik me daar ga redden haha. Vooral met het eten volgens mij.

Curaçao
Het was eigenlijk de bedoeling dat we afgelopen zomer naar Curaçao zouden gaan ,maar dat is helaas niet doorgegaan. Toch staat het nog steeds heel hoog op mijn lijstje. Het lijkt me echt een geweldige vakantie. Heel de dag lekker niks doen en genieten van het uitzicht. Heerlijk weer en volgens mij zijn er genoeg leuke dingen te doen op Curaçao.

Image and video hosting by TinyPic
Bron Weheartit

Sint Maarten
En als laatste nog een eiland ,Sint Maarten. In de 2e klas hebben we wel eens een paar uitwisselingsstudenten gehad uit Sint Maarten en er zijn toen ook een paar klasgenoten naar Sint Maarten geweest. Vanaf dat moment had ik al zoiets, ik wil daar een keer naartoe. En door Cynthia van Misslipgloss is dat alleen maar meer geworden. De paar weken dat Cynthia op Sint Maarten zat heb ik echt weg zitten kwijlen bij alle plogs en sneak peak.

En ik wil nog naar zo veel meer plekken reizen. Helaas is het ontzettend duur. Dit zijn dus een paar van mijn favoriete ,maar ik heb er nog veel meer. Als jullie dit leuk vinden en dit nog vaker willen zien laat het dan eventjes weten. Ik kan ook een lijstje maken binnen Europa. Iets wat makkelijker haalbaar is. Ik zou er nog wel tientallen artikelen aan kunnen wijden denk ik. Voorlopig blijft het nog eventjes bij dromen en weg kwijlen bij foto's en vlogs. Er komt een dag dat ik er zelf heen ga :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten