13 augustus 2014

Two love birds

Ik kan wel allemaal smoesjes gaan verzinnen waarom het artikel vorige week niet online is gekomen. Maar eigenlijk is het heel simpel, ik had er gewoon niet zoveel zin in. En als ik met tegenzin een artikel had gemaakt dan had het waarschijnlijk een afgerafeld artikel geworden en dat wil ik ook niet.

Ik wil jullie vandaag een hele mooie lak laten zien van een indie merk uit Amerika. Ik zat te kijken op etsy.nl en daar zijn zoveel leuke indie lakken. Ik besloot om een paar lakken te bestellen van Glitterlambs. Ze heeft echt heel veel verschillende glitterlakken en vond het dan ook lastig om een keuze te maken. Ik heb er uiteindelijk zes uitgezocht, helaas moest ik er nog wel invoerrechten over betalen. Dat was wel een beetje jammer ,maar dat is wel een goede leer voor de volgende keer. Ik denk dat je beter maar vier lakken tegelijk kan bestellen. Daar ga ik het verder niet over hebben ,ik wil jullie vandaag één van die zes lakken laten zien en dat is Two love birds. Ik vind de naam alleen al echt heel leuk en origineel.

Image and video hosting by TinyPic

Zoals je op de foto al kan zien heb ik een Zoya lak als basis gebruikt, want de lakken van Glitterlambs zijn echt glitterlakken en dus ook niet dekkend te krijgen. Er zitten heel veel kleine ronde witte en gouden glitters in en ook wat grotere witte glitters, maar het gouden overheerst wel over het witte. En als laatste zitten er nog roze hartjes in. In het flesje overheerst het gouden heel erg, en omdat ik normaal helemaal niet van gouden lakken ben had ik ook niet verwacht dat ik dit zo'n mooie lak zou vinden. Maar integendeel, ik ben er helemaal verliefd op geworden. Het onderstaand resultaat had ik ook al met één laagje Two love birds.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Zoya Barbie als basis is niet verkeerd, maar ik denk dat er nog tientallen andere vele malen mooiere combinaties zijn. De glitters laten zich erg makkelijk verdelen alleen de hartjes zijn wat moeilijker. Omdat de gouden glitters niet heel je nagels overheersen denk ik dat ik deze lak ook heel leuk vind.

De lakken zijn te vinden op etsy en dan zoeken op GlitterLambsPolish. De meeste lakken kosten rond de €7,- wat ik wel een redelijke prijs vind, helaas komen er wel veel verzendkosten bij omdat het uit Amerika komt. Het is dus wel een beetje opletten met de hoeveelheid bestellen voordat je straks invoerrechten moet betalen. Maar het is het proberen zeker waard.
Zoals ik al zei had ik nog een aantal lakken besteld en als jullie die ook willen zien, laat het dan even weten in de reacties

Geen opmerkingen:

Een reactie posten