10 september 2014

Personal: Plannen, School en Lay-out

Plannen, het woord dat niet in mijn woordenboek voorkomt. Altijd stel ik alles uit van huiswerk tot opruimen en daar hoort bloggen ook bij. Hoe leuk ik het ook vind ,toch stel ik het uit. En waarom? Ik heb echt geen idee. Waarschijnlijk heeft het te maken met mijn luiheid haha.
Dat is dan ook de reden waarom ik gewoon niet regelmatig kan bloggen zoals jullie denk ik al hebben gemerkt. Ik zou heel graag meer willen bloggen ,maar toch blijf ik het altijd uitstellen. Meestal ben ik dan ook op dinsdagavond nog een blog aan het typen die dan op woensdagochtend online komt.
En nu ga ik sinds deze week weer naar school, dus dan zal het nog lastiger worden om regelmatig te gaan bloggen. Toch ga ik het wel proberen.

School
Ik weet niet of jullie het al hadden meegekregen maar ik ben helaas weer gezakt voor mijn Havo afgelopen jaar. Ik heb Havo 5 dan ook twee keer gedaan dus ik moest op zoek naar iets anders. En het is een mbo opleiding geworden in Rotterdam. Ik wilde als ik mijn Havo diploma zou halen Pabo gaan doen, dus nu word het onderwijsassistent. Doordat ik wel Havo 4 en 5 heb gedaan mag ik dit jaar al in het tweede jaar beginnen ,wat dus inhoud dat ik maar twee jaar over mijn mbo doe ,als alles verder goed gaat. Ik heb maandag en dinsdag al stage gehad, wat echt ontzettend leuk was. Ik moet voorlopig in groep 3 stage lopen. Als jullie dit lezen heb ik mijn eerste echt lesdag. De logica op school was namelijk eerst stage en dan pas les haha. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, en heb er ook heel veel zin in.
Image and video hosting by TinyPic
Lay-out en bloggen
Zoals ik net ook al eventjes zei is het regelmatig bloggen niet echt aan mij besteed geloof ik. Toch wil ik het wel heel graag volhouden ondanks dat school weer gaat beginnen. Misschien dat het dan niet elke week een nagellak gerelateerd artikel zal zijn maar ook gewoon een persoonlijk of een lifestyle artikel. Daar wil ik sowieso wel wat meer over gaan schrijven. Dat ik niet zo regelmatig blog wil natuurlijk niet zeggen dat ik er helemaal niet mee bezig ben. Want dat is allesbehalve waar. Ik ben namelijk bezig om een eigen domein te kopen, en dan wil ik ook graag een andere naam. Ik ben er verder nog niet helemaal uit ,maar zodra ik daar dus wat meer over weet dan horen jullie dat natuurlijk als eerste. Bij een eigen domein hoort natuurlijk ook een andere lay-out wat ik ook heel lastig vind. Ik wil het heel graag zelf maken maar daar heb ik helemaal geen verstand van. Ik weet nog niet hoe ik dat op ga lossen ,maar dat komt vast wel goed. En anders word het misschien toch met een beetje hulp van iemand.

Project zero
Natuurlijk ben ik ook nog steeds bezig met project zero. Het gaat niet heel hard maar ik heb sommige opdrachten toch al gedeeltelijk gedaan. Ik heb al een aantal pretparken bezocht en ook de films zijn redelijk hard gegaan in de vakantie. En ik ben al een beetje aan het kijken wat ik nog meer kan doen binnenkort. Daar ga ik verder nog niet zo veel meer over vertellen ,binnenkort komt daar een apart artikel over.

30 Day challenge
En als laatste wil ik het nog eventjes hebben over de 30 day challenge. Ik ben daar ooit aan begonnen ,maar ben nooit echt heel ver gekomen. Ik weet ook niet of ik daar nog mee verder wil. Ik vind het wel een hele leuke challenge ,maar omdat het al zo lang geleden is weet ik het nog niet. Er is wel nieuw leven ingeblazen in deze challenge door een aantal bloggers. Ik weet het dus nog niet helemaal, maar daar ga ik voorlopig nog niet mee verder

Nu weten jullie weer een klein beetje meer van wat er allemaal in mijn hoofd omgaat en waar ik mee bezig ben. Als jullie meer persoonlijke artikelen willen zien, laat het dan vooral eventjes weten in de reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten