3 september 2014

Vakantie shoplog met onder andere Sephora, Essence en L'oreal

Ik ben nu ongeveer een weekje terug van vakantie en alle scholen zijn ondertussen alweer begonnen of gaan deze week beginnen ,maar ik wilde jullie toch nog eventjes laten zien wat ik allemaal heb gekocht. Ik ben naar Frankrijk op vakantie geweest ,maar we zijn ook nog één dagje naar Duitsland geweest. Het grootste gedeelte komt dan ook van de DM uit Duitsland.

Image and video hosting by TinyPic
Als eerst ben ik naar een Sephora geweest, daar was een acie 2+1 gratis daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt en ik heb deze lakken gekocht. Links staat een mooie kobalt blauwe kleur met de naam Will you jump? En dan in het midden een mooie roze kleur. Zo'n kleur had ik nog niet in mijn stash en hier ben ik dan ook heel blij mee, ik hoop dat de dekking ook goed is, dan ben ik helemaal tevreden. Deze lak heet Drive men wild. en als laatste Bling bling en dat is een hele mooie kleur die een beetje tussen goud en brons in zit. Een hele aparte kleur. Sephora lakken zijn €4,95 per stuk

Image and video hosting by TinyPic
En dan gaan we alweer over naar hetgeen dat ik in Duitsland heb gekocht. De links lak is er één van Essence uit een LE die volgens mij niet naar Nederland komt, maar hij heet 06 Under water love en komt uit de Aquatix collectie. Het is een hele mooie glitterlak met blauwe en groene glitters(€1,95) In het midden staat een lak die in Duitsland in het schap stond, dus een nieuwe LE was, maar ook van deze collectie weet ik niet of die nog naar Nederland komt. De gehele collectie stond in het teken van gel nagels dus ik hoop dat ik deze lak wel gewoon kan gebruiken zonder lamp. Het zijn roze losse glitters met de naam01 Bubble gum en hij kostte €1,75. En als laatste een lak die nieuw in het vaste assortiment en waar ik heel nieuwsgierig naar ben en dat is de sparkle sand top coat

Image and video hosting by TinyPic
Dit zijn alweer de laatste nagellaken die ik heb gekocht. De linkse lak is van Catrice die ook in het nieuwe vaste assortiment is gekomen en heet 04 Lost 'n roses. Hoewel de flesjes er wel heel chic uitzien weet ik nog niet helemaal of het echt een mooie verbetering vind. Ook zijn de lakken helemaal niet zo budget proof meer want deze lak kost €3,45. En als allerlaatste twee lakken van L'oreal een diep donkerrode kleur die Scarlett vamp heet en de rechtste heet Graffiti d'amour waarvan ik eigenlijk niet zeker weet of die wel in Nederland te koop was. Maar L'oreal lakken kostten in Duitsland maar €4,45 wat een stuk goedkoper is dan in Nederland.

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb uiteraard ook nog een aantal dingen gekocht die niks met nagellak te maken hebben. Ik heb twee lipsticks gekocht, één van Catrice in nummer 350 en één van Essence in 01 Coral calling.Ook heb ik een make-up kwast gekocht die heel handig is voor onderweg. Deze kwam uit dezelfde LE als de eerste Essence lak uit Aquitix. De lipsticks kostten €3,95 en €2,25 en de kwast kostten €2,45.

Image and video hosting by TinyPic
Als allerlaatste make-up item heb ik nog een hele mooie blush gekocht van Manhattan. Bij de H&M heb ik nog een paar leuke oorbellen gekocht voor €4,99

Image and video hosting by TinyPic
Ik heb ook nog een tas gekocht bij de Takko voor maar €10,- wat ik zeker een koopje vond. Het is een hele simpele zwarte tas met een bruin hengsel en sluiting.
Ik heb ook nog wel een aantal kledingstukken gekocht ,maar dat is niet zo interessant om te laten zien.

Ik ben uiteindelijk goed geslaagd al zeg ik het zelf en ik ben dan ook heel blij met alles. Hebben jullie nog leuke dingen gekocht die in Nederland niet verkrijgbaar zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten