25 oktober 2014

Let it glitter Neontastic

Yeah ik ben er weer! Alleen heb ik eigenlijk helemaal geen tijd om te bloggen ,maar omdat ik toch wat van mij wilde laten horen heb ik voor jullie een leuke lak van Let it glitter. Het is niet helemaal een herfst lak ,maar met een donkerdere basiskleur ziet het er al heel anders uit.
Image and video hosting by TinyPic

Ik heb het al eens vaker gehad over de lakken van Let it glitter. Ik ben er echt fan van! Dit vind ik dan ook weer een topper. Ik denk dat dit echt een lak is die je makkelijk in de zomer kan dragen, met een lichte lak als basis, maar ook gemakkelijk in de winter als je een wat donkere basis gebruikt. Als basis heb ik een hele licht gele lak van Models own gebruikt. Die dekt echt perfect in twee laagjes en is daardoor ook een goede basis. De lak heet Banana Split. Daarover heb ik één laagje Neontastic gedaan van Let it glitter. Ja echt maar één laagje. Er komen dus heel veel glitters vanaf in drie verschillende kleuren. Om precies te zijn zit er roze, blauw en een beetje geel/groenig in. Naar mijn idee zitten er over het algemeen meer roze glitters in ,maar met mijn liefde voor roze vind ik dat absoluut niet erg.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ik ben echt fan. Ik raad dan ook zeker aan om eventjes een kijkje te nemen op www.etsy.com en dan letitglitter zoeken. Ze heeft tegenwoordig ook een gedeelte in mini flesjes te koop voor €5,- Voor als je de 8 ml flesjes te groot vindt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten