15 november 2014

Essence Rock out

De ema's zijn ondertussen al geweest maar de rock out collectie van essence ligt nog steeds in de winkels. De rock out collectie is gemaakt voor de MTV ema's. Deze LE trok mij wel heel erg ,maar ik had helaas geen tijd om naar de winkels te gaan toen die er net was. Ik had de hoop om de lakken te bemachtigen dus al een beetje opgegeven toen ik opeens voor een bijna onaangeraakt display stond. Ik heb dan ook vier van de vijf lakken meegenomen, alleen de top coat niet.

Image and video hosting by TinyPic

De lakken van essence vind ik altijd heel wisselend. De ene collectie is echt geweldig en de ander een flop. Deze vond ik er heel leuk uitzien ,maar viel me uiteindelijk toch een beetje tegen. De kleur van de lakken vind ik allemaal heel leuk. Alleen de dekking valt heel erg tegen. De lakken zijn een beetje dik en er valt heel moeilijk mee te lakken. Op alle foto's heb ik twee laagjes aangebracht ,maar ik denk dat je al snel kan zien dat dat niet voldoende is bij de meeste. De namen van de lakken vind ik wel heel leuk. Het heeft allemaal met de ema uitreiking te maken.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
01 Best rock
Zoals je op de tweede foto kan zien is de lak niet goed dekkend. De tip van je nagels is nog goed te zien en ook op mijn pink zit er een rare bobbel. Dat komt omdat de lak zo dik is dat bijna niet mee te lakken valt. Ondanks de dekking is het wel een mooie lak. Een zilveren kleur, het lijken net heel veel kleine glittertjes.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
02 Best hip hop
Dit vind ik echt een hele mooie kleur. Zwart met veel verschillende kleuren glitters erdoor. Op de tweede foto is het goed te zien omdat die niet helemaal scherp is. Helaas dekt zelfs deze zwarte kleur niet heel goed. Ik heb twee redelijk dikke laagjes aangebracht en dan is het wel te doen. Alleen is de droogtijd dan wel weer wat langer.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
03 Best pop
Dit was de laatste lak die ik swatchte en ik had dan ook helemaal geen verwachtingen meer. Maar tot mijn verbazing was dit echt een hele mooie lak die in één laagje al bijna compleet dekkend is. Ik heb op de foto wel twee laagjes gedaan omdat dat net iets mooier is. Het is een mooie roze kleur met iets donkerder roze glitters erdoorheen. Dit is mijn favoriet.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
04 Best female
De kleur zit een beetje tussen deze twee in. Op de laatste foto kan je zien dat hij helemaal niet dekkend is. De kleur is op je nagels ook een heel stuk lichter dan dat je in het potje ziet. Het is wel een hele mooie paarse kleur met shimmer erin. Dus als je misschien de tijd en zin ervoor heb dan kan je drie laagjes proberen. Ik durf niet te zeggen of dat veel beter word ,maar het is te proberen.

Al met al vind ik deze collectie dus heel erg tegenvallen. Ik had er meer van verwacht. De topper van deze collectie vind ik Best pop alleen is het niet echt een hele bijzondere kleur die je verder nooit tegenkomt. Ook is best hip hop mooi. Het is een bijzondere kleur die je niet vaak tegenkomt. Je moet er wel het geduld voor hebben om hem mooi aan te brengen. Best rock en best female zou ik sowieso laten liggen.

De rock out collectie ligt tot eind november in de winkels, dus als je nog iets wilt zal ik snel zijn. De lakken kosten €1,99 per stuk.

Hebben jullie wat gekocht van deze limited edition van essence?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb niks gekocht en dat ga ik ook niet doen denk ik. Best hip hop vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie collectie lakjes! Zelf heb ik niks van de limited edtiion.

    BeantwoordenVerwijderen