19 november 2014

Movies I want to see


Iets heel anders dan nagellak ,maar wel iets wat ik net zo leuk vind, films. Er zijn nog ontzettend veel films die ik graag wil zien. Ik ga het vandaag hebben over films die net in de bioscoop draaien of binnenkort uitkomen. Er zijn namelijk ontzettend veel leuke films uitgekomen de afgelopen tijd. Of die de komende paar weken verwacht worden

Pak van mijn hart - 6 november uitgekomen
Klik hier als je de trailer niet kan zien
Pak van mijn hart is een Nederlandse romantische komedie
De broers Tom (Benja Bruijning) en Niek (Fedja van Huêt) runnen een kledingverhuurbedrijf en Sinterklaascentrale. Ze zijn net de voorbereidingen voor de feestmaand begonnen, als de aantrekkelijke Julia (Chantal Janzen) hun familiebedrijf binnenloopt met een aanbod dat alles verandert. Tom en Niek worden door deze klus geconfronteerd met de liefde, familiekwesties, tradities, zaken en vertrouwen. Daardoor komt er voor de broers in de feestmaand wel heel veel op het spel te staan...

Het lijkt me een hele leuke film. Misschien niet een die ik per se in de bioscoop wil zien ,maar wel erg leuk rond de feestdagen.Dit lijkt mij een film die niet heel bijzonder is, gewoon verstand op nul en kijken.

Horns - 13 november uitgekomen
 
Klik hier als je de trailer niet kan zien

Ig Perrish (Daniel Radcliffe) wordt beschuldigd van de gewelddadige verkrachting en moord op zijn vriendin (Juno Temple). Hij houdt stug vol het niet gedaan te hebben en vlucht in drank. Maar als hij de volgende ochtend wakker wordt, heeft hij niet alleen een enorme kater. Ook groeien er opeens hoorns uit zijn hoofd. Daar blijft het niet bij, want Ig ontdekt dat zijn hoorns mensen aanzet om fouten op te biechten en toe te geven aan hun egoïstische impulsen. Hij besluit zijn bizarre, maar effectieve nieuwe kracht te gebruiken om uit te zoeken hoe zijn vriendin echt om het leven is gekomen en wraak te nemen op de dader.

Horns is niet echt het soort film waar ik normaal graag naar kijk. Maar op de een of andere manier trekt deze film me wel aan. Ik denk dat dit voor mij of één grote flop gaat worden of echt geweldig. 

The Hunger games: Mockingjay Part 1 - 19 november uitgekomen

Klik hier als je de trailer niet kan zien
Tegen alle verwachtingen in heeft Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) de Hongerspelen twee keer overleefd. Maar ondanks dat ze de bloederige arena levend heeft verlaten, is ze nog steeds niet veilig. Haar geliefde Peeta Mellark (Josh Hutcherson) is gevangen genomen door Het Capitool dat uit is op wraak en president Snow maakt duidelijk dat niemand veilig is. Katniss groeit uit tot het gezicht van de revolutie, een opstand van de districten die zich verzet tegen de regering die hen regeert en verhongert. Bij de massa wordt ze bekend als hun 'spotgaai'.

Ahhh eindelijk! Ik wacht al het hele jaar op deze film. Ik ben helemaal fan van de hungergames en heb een week van te voren al gereserveerd. Ik ga vandaag naar de film! Ik heb er zo veel zin in. Ondanks dat de meesten denken dat hij gaat tegenvallen. Het wordt inderdaad wel heel erg lang uitgerekt en meestal komt dat niet ten goede van de film. Ik heb er alsnog heel erg veel zin in en verwacht ik niet dat die gaat tegenvallen.

Horrible bosses 2 - 27 november in de bioscoop
Klik hier als je de trailer niet kan zien

Nick, Dale en Kurt besluiten samen een eigen bedrijf te beginnen zodat ze hun eigen baas kunnen zijn. Een geniepige investeerder heeft echter andere plannen met hun veelbelovende bedrijf, plannen waarbij Nick, Dale en Kurt helaas niet bij horen, en voordat ze nog maar één cent hebben verdiend staan ze alweer op straat. De wanhoop nabij, besluiten de drie bijna-entrepreneurs de investeerders' zoon te ontvoeren en hem te gijzelen totdat ze de macht over hun eigen bedrijf weer terug hebben. 

Ik heb deel één ook gezien en kijk uit naar deel twee. Ik vond het echt een hilarische film en denk dat deel twee dat ook wel gaat worden. Gewoon een leuke film voor tussendoor.

Gooische vrouwen 2 - 4 december in de bioscoop
 
Klik hier als je de trailer niet kan zien

Als Claire totaal veranderd terugkomt uit Burkina Faso herkennen haar vriendinnen haar amper. De wereld van Cheryl stort in als ze ontdekt dat Martin haar voor de zoveelste keer bedriegt: hoe moet ze deze klap nu weer te boven komen? Anouk, ook ongelukkig in de liefde, klampt zich vast aan een ongezonde relatie (en aan een ongezond eetpatroon). Roelien gaat juist in op het huwelijksaanzoek van Evert, maar haar geluk is van korte duur. Een even noodlottig als bizar ongeval voert de vriendinnen naar de besneeuwde bergtoppen van Oostenrijk. 

Ik heb deel één ook in de bioscoop gezien en wil graag deel twee ook in de bios zien. Gewoon omdat dat veel leuker is. Ik heb de serie nooit gevolgd ,maar de films vind ik echt geweldig, althans ik ga er nu al van uit dat deel twee ook heel leuk wordt. Misschien dat ik ooit nog wel eens de serie wil gaan kijken ,maar ik ga eerst voor de film.

Dit waren vijf films die mij heel erg leuk lijken en op dit moment in de bioscoop draaien of binnenkort. Drie van de vijf is een vervolg op een andere film ,maar dat vind ik vaak alleen maar leuker omdat je daar al een hele tijd naar uitkijkt. Van de andere twee films denk ik niet dat ik ze in de bioscoop ga kijken ,maar anders zeker wel een keertje op dvd.

 Welke films willen jullie graag zien die nu in de bioscoop draaien? En vinden jullie het leuk als ik vaker zoiets doe?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten