26 november 2014

Tips tegen verveling

Ik was vorige week een aantal dagen vrij van school.We hadden herkansingsweek en omdat ik helemaal niets hoefden te herkansen was ik lekker vrij. Ik had alleen maandag en dinsdag stage ,maar dat vind ik hartstikke leuk dus is geen straf. Heel erg lekker natuurlijk ,maar er zijn maar weinig andere mensen vrij. Ik heb een aantal tips tegen verveling, voor als jij ook een keer een paar daagjes lekker vrij bent.

Films kijken
Iets waarvoor je normaal gesproken vrij weinig tijd heb, althans ik dan, films kijken. Ik hou echt van films en heb ook al verschillende keren een marathon gehouden. Ik heb op mijn kamer minimaal 50 films staan die ik nog niet heb gezien en een lijst van hier tot Tokyo die ik nog graag wil zien. Uiteindelijk heb ik maar één film gezien. Toch vind ik dit altijd heel relaxt en leuk voor als ik even niets te doen heb.

Series
De reden dat ik niet zoveel films heb gezien is omdat ik heel veel series heb bekeken. Geen volledige series ,maar wel veel afleveringen. Ik keek eigenlijk vrij weinig series totdat ik een aantal weken geleden netflix kreeg. Ik heb in die drie dagen tijd meer dan twee seizoenen breaking bad gekeken. Verslaafd? klein beetje maar haha.

Image and video hosting by TinyPic
Bron

Youtube/bloglovin
Eindelijk eens die filmpjes kijken op youtube. Of juist al die artikelen eens teruglezen van je favoriete blog. Misschien zelfs een aantal DIY opzoeken en maken.

Kamer veranderen
En dan bedoel ik niet helemaal opnieuw verven of al je meubels verplaatsen. Nee gewoon al die kleine dingen, die makkelijk te verplaatsen zijn is een ander plekje geven. Kijk maar hoe erg je kamer daardoor verandert.

Spullen uitzoeken
Als je dan toch bezig bent met het veranderen van je kamer kan je net zo goed gelijk van alles uitzoeken. Bijvoorbeeld je make-up, nagellak etc. Ik heb eens gekeken naar mijn geurkaarsen en heb er op dit moment meer dan 20. Oeps, eerst maar eens opbranden voordat ik nieuwe ga kopen.

bloggen
Als je een blog hebt, kan je natuurlijk ook lekker bloggen. Dat is iets wat ik ook veel heb gedaan zoals jullie denk ik wel hebben gezien.

Lekker een dagje weg
Alleen of misschien toch met iemand die toevallig ook vrij is. Even weg is altijd lekker. Alleen naar de stad is ook wel eens lekker, met niemand rekening te houden. Of in een cafeetje zitten.

Dit waren mijn tips en dingen die ik vooral heb gedaan in die paar dagen. Wat doe jij als je een paar dagen lekker vrij bent? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten