3 december 2014

Nail art Heart

Ik zat door mijn foto's te scrollen en kwam opeens een nail art. Blijkbaar had ik die nog nooit online gezet. Het is dan ook al ruim één jaar geleden dat ik deze nail art heb gemaakt, en helaas heb ik ook geen stappen foto's of een foto van de lakken die ik heb gebruikt. Toch vond ik het leuk om hem nog even te laten zien. Ondanks dat de lijnen niet helemaal recht zijn vond ik hem wel aardig gelukt.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ik heb al mijn nagels gelakt met Pupa 082. Dat is een blauwe holografische lak. En mijn wijsvinger heb ik gelakt met Sally hansen Showgirl chic. Dat is een lak bomvol glitters, over het algemeen grote zilveren glitters met een aantal blauwe glitters erdoorheen. Op de toppen van mijn nagels heb ik, als een soort french manicure maar dan recht, showgirl chic aangebracht. Als laatste heb ik met een zwarte striper een hartje op mijn wijsvinger gemaakt. Dat hartje 'loopt' door op de rest van mijn nagels door de zwarte lijn. Als je nagels dan naast elkaar legt loopt het helemaal door. Dat effect vond ik wel leuk en heb ik ook al eens eerder gedaan. Heel lang geleden bij een bijtje (link naar de nail art).

Een beetje een kort artikeltje vandaag ,maar ik wilde deze nail art nog graag aan jullie laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten