31 december 2014

Hoogtepunten van 2014

WAT? Het is gewoon alweer de laatste dag van 2014. En al bijna een maand niks online gekomen. Dit jaar is zo ontzettend snel gegaan, en dat zeggen we elk jaar weer maar het is gewoon zo. Ik vond het wel leuk om het jaar af te sluiten met mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar, zowel persoonlijk als op blog gebied.  

Concerten
 Ik ben dit jaar naar best wel veel concerten geweest. Onder andere naar Miley Cyrus, Ed Sheeran en Lady gaga. Ik vond het concert van Ed Sheeran echt geweldig! Naar zijn concert wil ik dan absoluut nog een keer. Miley Cyrus en Lady Gaga hadden beide uitbundige optredens wat ook heel leuk was ,maar totaal anders dan Ed Sheeran.
Ook ben ik in november nog naar Enrique Igelsias geweest met in het voorprogramma Demi Lovato. Eigenlijk was ik voor Demi Lovato ook naar het concert geweest, zoals vele andere volgens mij. Demi vond ik ook echt heel goed live. Enrique vond ik wel wat minder ,zeker in het begin
Al met al vond ik alle concerten heel erg leuk en er staan er ook al een aantal gepland voor 2015.

VakantieIk ben dit jaar voor het eerst alleen op vakantie geweest! Wauw als ik er aan terug denk wil ik weer terug. Het was echt een hele leuke vakantie in Malta. We zijn gelijk na de examens geweest. Dat was dus de eerste week van juni, 8 daagjes. Het was echt heerlijk weer en hebben heel veel leuke dingen gedaan. Het was een vakantie om nooit te vergeten!

Opleiding/stage
Wat ook een hele verandering was in 2014 is dat ik ben begonnen aan een opleiding. Na 7 jaar over me HAVO te hebben gedaan en nog geen diploma te hebben was ik het wel een beetje zat. Ik ben dus eindelijk aan een studie begonnen en dat is Onderwijsassistent geworden, mensen die me al wat langer volgen weten dat al want ik heb er al eens eerder over geschreven. Ik vind het nog steeds heel erg leuk, en ook een leuke klas. Ik ben ook heel blij met mijn stageplek. Ik zit in groep 3.

Image and video hosting by TinyPic

Disney
Op het moment dat jullie dit lezen zit ik in DISNEY!! Ik heb er zo veel zin in. Ik ben één keer eerder naar Disneyland geweest ,maar dat is al weer ruim 8 jaar geleden. Dit jaar vier ik oud en nieuw dan ook in Disneyland. Het lijkt mij een hele leuke ervaring om oud en nieuw in het buitenland te vieren.
Misschien dat ik er nog wel een verslag over ga maken ,maar dat weet ik nog niet zeker.

Er zijn natuurlijk nog veel meer leuke dingen gebeurd in 2014 ,maar dit waren wel echt de dingen die er voor mij uitsprongen dit jaar.

Ik vond het ook nog wel leuk om een aantal dingen op een rijtje te zetten wat mijn blog betreft.

Dit jaar zijn er 30 artikelen online gekomen, en daarvan waren er 9 nail arts. 30 artikelen zijn natuurlijk niet heel erg veel, dat weet ik ,maar ik denk dat ik in het bij elkaar het afgelopen jaar wel bijna een half jaar niet geblogd. En dan zou het totaal dus uiteindelijk wel meer dan één per week worden. Ik heb ook de artikelen van vorig jaar geteld en ik heb er dit jaar één meer gemaakt dan vorig jaar haha. Het is dus al een vooruitgang. Ik weet niet precies hoeveel bezoekers ik dit jaar en vorig jaar heb gehad, maar wat ik wel zeker weet is dat het er heel veel meer waren, en daar ben ik jullie heel dankbaar voor.

Ik vond het ook wel leuk om de top 3 meest bekeken artikelen van 2014 op een rijtje te zetten. (alle linkjes zijn aanklikbaar en opent in een nieuw tabblad)
Op nummer 1 staat
Collistar smalto en top coat
Het is wel grappig, vanaf het moment dat ik het bloggen weer een beetje ging oppakken, en ook een facebook pagina had gemaakt(daar straks wat meer over) is dit ongeveer het eerste artikel dat ik maakte. En het is gelijk het meest bekeken artikel van 2014
Nummer 2
Personal: plannen, school en lay-out
Van de lay-out is nog steeds niks gekomen en plannen kan ik ook nog steeds niet zoals jullie wel hebben gemerkt denk ik haha.
Nummer 3
Vakantie shoplog
Dit was de laatste shoplog die ik heb gemaakt dit jaar en dat is alweer in september geweest. Het blijkt dat jullie dat wel leuk vinden dus dat ga ik volgend jaar zeker vaker doen.

Wat me vooral opviel is dat er helemaal geen nail arts in de top drie staan, wel volgen die eigenlijk allemaal daarna. Verder vinden jullie volgens mij persoonlijke artikelen en shoplogs erg leuk. Dat ga ik dus volgend jaar proberen allemaal wat meer te maken.

Image and video hosting by TinyPic
Deze foto's zijn uit 2006, toen ik in Disney was en ik wilde er nog veel meer op zetten. Valt het al op dat ik zin heb in Disney haha.

Mijn doel voor volgend jaar is elke week een artikel online ,dat komt dus neer op 52 artikelen. Dat zijn er een stuk meer dan er dit jaar online zijn gekomen ,maar ik vond het wel een goed doel.
Ook wil ik volgend jaar heel graag een eigen domein. Dat wordt denk ik een grote klus ,maar het gaat lukken. En als laatst wil ik (weer) video's gaan maken. Het is bijna twee jaar geleden dat de laatste video online is gekomen en ik vind het wel leuk om te maken. Het houdt  me een beetje tegen omdat ik het wel een beetje eng vind, en het is gewoon heel raar om je eigen stem te horen haha.

Je kan me volgen op Bloglovin. En ik heb sinds een half jaartje ook een facebook pagina gemaakt voor Lovesnailart, ik zou het heel leuk vinden als je die zou liken(Facebook pagina)
Zo weet je altijd wanneer er een artikel online is gekomen :)


Als aller laatste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het bezoeken van Lovesnailart. En allemaal een hele fijne jaarwisseling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten