1 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar!

Gelukkig nieuwjaar!! Ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad.

Goede voornemens, ik denk dat we ze allemaal wel hebben. Echte voornemens zoals meer sporten of gezonder eten heb ik dit jaar niet. Wel wil ik dit jaar flink aan mijn DZP gaan werken en daar ga ik gelijk goed mee beginnen. Vanaf 5 januari ga ik een maand lang alleen maar water drinken. Dat gaat een hele uitdaging worden aangezien ik normaal voornamelijk red bull en cola drink.
Ik wil ook heel graag meer foto's maken. Ik ben altijd zo iemand die 'vergeet' foto's te maken. Ik ga mezelf er dus vaak aan herinneren om foto's te maken en misschien dat ik er zelfs een soort diary van wil maken op Lovesnailart
En als laatste ,maar zeker niet onbelangrijkste als nagellak liefhebster. Ik wil vaker nail arts gaan maken. Ik ga er gewoon tijd voor vrij maken. Dat betekend dus ook dat er meer nail arts op Lovesnailart komen. Maar voordat ik daar mee ga beginnen moet ik van mezelf mijn nagels beter gaan verzorgen. Dat is altijd iets waar ik geen zin in heb. Helaas ga ik dat nu wel echt merken en worden mijn nagels een stuk slechter. Dat is dus wel een puntje waar ik echt op wil gaan letten.

Wat zijn jou goede voornemens voor 2015?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten