7 januari 2015

Plog Disneyland Parijs 31-12-2014

Ik had jullie al verteld dat ik naar Disneyland ben geweest en dat ik daar misschien wel een fotoverslag van wilde maken. Nu bedacht ik me alleen dat het wel leuk is om daar een plog van de te maken. We zijn drie dagen weg geweest ,waarvan twee dagen echt in Disney zelf. Omdat we de eerste dag niet zo veel hebben gedaan wil ik daar geen plog van maken. Hierbij dus de eerste plog van de tweede dag van Disney (snappen jullie het nog haha). Bereid je voor op een hele lange plog

Image and video hosting by TinyPic
Wakker worden in het hotel. Om half 8 stond de wekker, op zich konden we dus nog wel redelijk uitslapen.

Image and video hosting by TinyPic
Dit was ons hotelkamer. Het is niet helemaal mijn smaak en ook erg klein. Maar het hotel was verder prima en het was alleen maar om te slapen.

Image and video hosting by TinyPic
Brrr koud in de bus. Op naar een hele lange dag Disney. We moesten vanaf het hotel nog een uurtje met de bus dus we zaten om 9 uur al in de bus.

Image and video hosting by TinyPic
JAA Disney

Image and video hosting by TinyPic
Disney was nog helemaal in kerststemming, gezellig!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Minnie Mouse en het kasteel (op de achtergrond)

Image and video hosting by TinyPic
Het eerste waar we in gingen was het doolhof haha.

Image and video hosting by TinyPic
Wachten op de parade. We wisten helemaal niet dat die eraan kwam dus we hadden heel veel geluk. Er stonden helaas veel mensen voor ons dus echt goede foto's heb ik daar niet van.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Twee foto's van de parade.

Image and video hosting by TinyPic
Space mountain! De eerste 'echte' attractie waar we in gingen. Daar heb ik ook een leuke foto gekocht ,maar die krijgen jullie later te zien.

Image and video hosting by TinyPic
En toen kwamen we Anna en Elsa tegen uit Frozen :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
En nog een keer de Christmas parade! Deze keer stonden we helemaal vooraan. Ik kon dus veel leuke foto's maken :)

Image and video hosting by TinyPic
Na de parade zijn we naar het andere park gegaan, Walt disney studios

Image and video hosting by TinyPic
De rock 'n roller coaster. Wauw wat was die vet. Ik vind de foto ook heel grappig. Ik had al een andere foto gekocht dus heb hier maar snel een foto gemaakt van het scherm.

Image and video hosting by TinyPic
Het Kasteel helemaal verlicht

Image and video hosting by TinyPic
Starbucks gehaald, en ze hadden mijn naam voor het eerst goed geschreven :)

Image and video hosting by TinyPic
Happy new year!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Olaf !! :)

Image and video hosting by TinyPic
Bambi en stampertje

Image and video hosting by TinyPic
Nog een keer olaf

Image and video hosting by TinyPic
En de afsluiting
Het was een hele leuke show. Helaas was er niet zo veel vuurwerk als dat we hadden verwacht ,maar het was wel heel erg leuk. We stonden bijna helemaal vooraan dus we konden alles goed zien.

Image and video hosting by TinyPic
Druk! Onderweg terug naar de bus. Omdat we helemaal vooraan stonden hebben we er ruim 40 minuten over gedaan om weer terug naar de bus te komen.
Verder heb ik geen foto's meer gemaakt, we waren rond 2 uur/half 3 weer terug in ons hotelkamer en zijn vrij snel daarna gaan slapen.

Benieuwd naar wat we de tweede dag(of eigenlijk de derde dag hebben gedaan)? Zaterdag komt de plog van 1 januari online.

4 opmerkingen: