10 januari 2015

Plog Disneyland Parijs 1-1-2015

Vandaag de 3e dag van Disneyland en dat was 1 januari. Ik ben het jaar dus heel leuk begonnen in Disney :) Ik heb helaas maar weinig foto's gemaakt de tweede dag omdat we er eigenlijk maar een halve dag waren en we voornamelijk in de rij hebben gestaan voor attracties.

Image and video hosting by TinyPic
's ochtends kwam ik erachter dat mijn poeder was gesneuveld, helaas. Gelukkig was die bijna op en ik heb hem dus ook gewoon daar gelaten.

Image and video hosting by TinyPic
Spullen weer ingepakt en klaar om weer naar Disney te gaan.

Image and video hosting by TinyPic
Hollywood

Image and video hosting by TinyPic
Nog een keer in de Rock'n roller coaster. We hoefden gelukkig maar een half uurtje te wachten.

Image and video hosting by TinyPic
En dit is de foto die werd gemaakt haha

Image and video hosting by TinyPic
Wat moet ik hier nog over zeggen haha. Ik had gewoon zin om daar een foto te makne

Image and video hosting by TinyPic
Crush's coaster. We stonden begin van de middag al 10 minuten in de rij toen ons verteld werd dat ze storing hadden. We zijn toen dus eerst maar ergens anders in gegaan. Toen we 's middags terugkwamen stond er een wachtrij van 75 minuten. Dat is natuurlijk al heel erg lang ,maar omdat we der heel graag in wilden hebben we het toch maar gedaan. Uiteindelijk hebben we er net iets langer dan anderhalf uur gestaan !! Echt bizar ,maar hij was wel heel erg leuk

Image and video hosting by TinyPic
Omdat we zo lang voor Crush's coaster moesten wachten hadden we nog maar een half uurtje. We zijn dus nog even gaan shoppen. De winkel is zo mooi !

Image and video hosting by TinyPic
En toen waren we al weer thuis. Dit zijn mijn aankoopjes.

Image and video hosting by TinyPic
En de beloofde foto van de space mountain

Dit waren mijn twee dagen Disney. Ik heb er heel erg van genoten en vond het heel leuk om daar oud en nieuw te vieren. Is weer eens wat anders dan gewoon thuis.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo een beetje een beeld te krijgen van wat we allemaal hebben gedaan.

Zijn jullie wel eens in Disney geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten